Met een communicatietoevoeging het gehele jaar door aandacht

Facilitaire aanbieders, die hun organisatie of boodschap onder de aandacht willen brengen van afnemers of met hen in contact willen komen, hebben (veel) meer kans met een communicatietoevoeging. Met de inzet van zijn website, e-zines en schriftelijke/gedigitaliseerde Facilitair Journaal brengt de uitgever van de media Facilitair Journaal daarmee hun informatie, kennis, groeten, deskundigheid, bestaan, oplossing, vacature of bedrijfsnieuws onder de aandacht van ruim 50.000 facilitair verantwoordelijken.

Als tegenprestatie voor de opgeroepen aandacht brengt de uitgever in ruil voor kosten en gebruik van zijn media een bedrag van E 300,- of één communicatiepunt van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2022 per afgenomen communicatietoevoeging in rekening. Er zijn communicatietoevoegingen voor de volgende rubrieken: agenda, kennis, groeten van, oplossingen, vacatures, bedrijfsnieuws en deskundig.

Alle communicatietoevoegingen hebben de volgende kenmerken:

  1. Opname van een redactioneel bericht in de rubriek van de boodschap. Vanuit dit bericht kan de geïnteresseerde bezoeker tot maximaal één jaar na publicatie en zonder abonnement de boodschap van de facilitaire aanbieder lezen of daarop reageren
  2. Opname in het wekelijkse, actuele e-zine van het Facilitair Journaal, dat na publicatie permanent leesbaar is voor alle bezoekers van de website.
  3. Publicatie van het bericht in het tweewekelijkse schriftelijke Facilitair Journaal, dat zowel schriftelijk als gedigitaliseerd wordt gestuurd naar de doelgroep van de media Facilitair Journaal.
  4. Opname van berichten in de rubrieken Groeten van, Oplossingen. Bedrijvengids of Deskundig in de gids, die van deze rubriek tenminste twee keer per jaar verschijnt.
  5. Opname van de bedrijfsgegevens van iedere deelnemer aan een communicatietoevoeging in de Facilitair Bedrijvengids, waarvan op de website een actuele versie staat, die twee keer per jaar wordt gepubliceerd.