Andere media

Andere media kenmerken zich door meerwaarde

Juist in deze coronatijd, waarin veel fysiek contact plaats heeft gemaakt voor digitaal contact, zijn digitale media van belang om het contact met relaties te onderhouden. Veel toeleverende bedrijven sturen daarvoor periodiek een digitale nieuwsbrief naar hun relaties. Deze ‘andere’ media bevatten regelmatig wetenswaardige informatie en kennis voor facilitair verantwoordelijken in het algemeen. Hoewel de gedachte bij ‘andere media’ op de eerste plaats uitgaat naar nieuwsbrieven verstaat de uitgever daaronder ook jaarverslagen, inhoudelijke folders, tijdschriften, relatiebladen, etc. Kortom alle informatiedragers met een meerwaarde voor facilitair verantwoordelijken om hun taken beter uit te voeren.

Omdat deze media niet onder verantwoordelijkheid vallen van de Media Facilitair Journaal worden deze publicaties ‘andere’ media genoemd. Uiteraard draagt de redactie geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud en is opname volkomen willekeurig. Het aanbod is afhankelijk van het aanbod van de aanbieders.

Om voor plaatsing van deze alternatieve informatie- en/of kennisdragers in de rubriek Tijdschriften/Andere media in aanmerking te komen, kunnen hun aanbieders het beste eerst contact opnemen met hun collega ln.laanruojriatilicaf@revegtiu van het Facilitair Journaal. Zie ook.