07 - 03 - 2021

In woord en beeld / Folders

In woord en beeld / Folders

Folders

Over deze subrubriek

Ondanks dat folders van facilitaire aanbieders zich kenmerken door verkoopinformatie en niet door objectieve kennis hebben zij meerwaarde voor lezers, die zich willen oriënteren op bepaalde producten of diensten, vrijblijvend kennis willen nemen van bepaalde aanbiedingen of gewoon op zoek zijn naar zoveel mogelijk informatie om zich een idee van bepaalde producten of diensten te kunnen gaan vormen. Uiteraard draagt de redactie geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud en is opname volkomen willekeurig. Het aanbod is afhankelijk van het aanbod van de aanbieders.

Publicatie

In deze rubriek is enkel over folders bericht, die via de Nieuwsbank naar de redactie van het Facilitair Journaal zijn gestuurd. Alle berichten zijn voorzien van een link, zodat de bezoeker, die kennis van de inhoud wil nemen, kan volstaan met één klik. Deze komt dan uit op de plaats van de website, waar de folder is opgenomen. Daar kunnen de folders anoniem en zonder enige verplichting ingezien worden. Om terug te keren naar de website van het Facilitair Journaal kan volstaan worden met het afsluiten van de verbinding naar de doorgeplaatste website.

Via Nieuwsbank

Wie een interessante folder aan de Nederlandstalige facilitair managers en gebouwbeheerders heeft te melden of anderszins belangrijke kennis of informatie voor hen heeft, is uitgenodigd om deze aan te bieden via de Nieuwsbank van de Media Facilitair Journaal. Op voorwaarde, dat de aangeleverde informatie en kennis aan de redactionele uitgangspunten voldoet, zal deze in beginsel altijd in de vorm van een redactioneel bericht worden opgenomen. Voor meer informatie zie de Mediakaart.

Contact

contactformulier

Meer informatie
Ook interessant

Basiskennis Afrekensystemen Een afrekensysteem is een systeem waarmee een product wordt afgerekend, ook wel kassasysteem genoemd. In dit document worden beide systemen als afrekensystee...

To smoke or not to smoke

Vaak wordt een facilitair manager binnen zijn of haar organisatie pas (echt) belangrijk als er iets te klagen valt. Smaakt de koffie niet lekker? Staat de verwarming te laag of de aircondition...