Geen facilitair probleem of er is wel een oplossing voor

Op het gebied van facilitair management en/of gebouwbeheer bestaan nauwelijks diensten en/of producten, die niet ergens een oplossing voor zijn. Ook zijn er nauwelijks oplossingen of er ligt wel ergens een probleem aan ten grondslag. De invalshoek van een (product)oplossing is daarom tweeledig. Door eerst het probleem te benoemen, waarvoor de oplossing is bedoeld, komen beiden optimaal aan bod. Door de oplossing vanuit het probleem te benaderen, gaan de lezende facilitair verantwoordelijken veel eerder de waarde van uw oplossing herkennen en onderkennen. Zo maken zij tegelijkertijd kennis met een probleem in hun organisatie en de oplossing. Waarmee zowel de facilitair verantwoordelijke als de toeleverancier het beste zijn geholpen.

De beste aanlevering van een productoplossing?

Voorzie uw bijdrage voor de rubriek Oplossing bij voorkeur van een prikkelende kop, een toepasselijke foto, een URL waar de lezers meer informatie kunnen lezen en de naam van de auteur. Houd er rekening mee dat:

  • Beperk de kop zoveel mogelijk tot de essentie van de productoplossing (maximaal 55 lettertekens, inclusief spaties). Uitweiden kan zoveel als u wilt in de bijdrage.
  • Lever geen afbeelding aan met een verwijzing naar bedrijfsnaam, website, oproep of andere commerciĆ«le toevoegingen, omdat deze toch niet gebruikt wordt.
  • Uw bijdrage voorzien is van een URL, waar geĆÆnteresseerden meer informatie kunnen lezen.
  • De tekst minimaal 1.500 lettertekens bedraagt, inclusief spaties. Omschrijf uitgebreid het probleem dat uw product of dienst oplost. In welke mate draagt uw productoplossing bij aan de oplossing? Wat houdt uw oplossing in? Wat zijn de kenmerken?
Nieuwsbank | Oplossing

Uw bijdrage voor de rubriek Oplossing

Bijdrage afbeelding
(Dit is de afbeelding die u bij uw bijdrage hoort)
Maximale uploadgrootte: 5MB

Uw gegevens

Deelnemer aan de 23ste editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer
Voorwaarden *