Evenementen

Digitale evenementen om het inzicht te verhogen

Informatie en kennis komt soms in samenspraak gemakkelijker aan de oppervlakte. Ook dienen oplossingen zich gemakkelijker aan als er discussie over wordt gevoerd. Bovendien komen veel problemen op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer pas duidelijker aan de oppervlakte als erover wordt gepraat. Deze en andere redenen brachten de uitgever tot de conclusie, dat de inzichten op het vakgebied niet alleen groeien bij een ruime verspreiding van kennis en informatie, maar door erover te praten. Met elkaar en met deskundigen. 

Daarom organiseert het Facilitair Journaal in het komende voorjaar 3 digitale evenementen, gekoppeld aan een rubriek, die door het gehele jaar heen wordt aangevuld met nieuwe berichten en achtergrondbijdragen. Met de bedoeling om aan de hand van de verzamelde kennis en informatie deskundigen en professionele facilitair verantwoordelijken met elkaar van gedachten te laten wisselen, vragen te stellen of aanvullende informatie op te vragen.

Deze digitale evenementen worden gedurende 3 dagen gehouden, staan voor geregistreerden van het Facilitair Journaal open en bieden deskundige toeleveranciers de mogelijkheid om één op één met hun doelgroep in contact te komen. Precies zoals dat al decennialang gebeurt op de beursvloer van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer. Hiermee wordt de sector met een medium verrijkt, dat het midden houdt tussen een website en een vakbeurs.

Genoemde evenementen vinden plaats op 21, 22 en 23 april (Kennisbijdragen), 19, 20 en 21 mei (Deskundigheden) en 23, 24 en 25 juni (Noviteiten/oplossingen). Voor het najaar staan er 3 andere digitale evenementen op het programma, die momenteel worden uitgewerkt.