Communicatie-abonnement

Inhaken met een communicatie-abonnement

Het doel van de website van de Media Facilitair Journaal is om de facilitair verantwoordelijken voor het facilitair management en gebouwbeheer zo breed mogelijk van kennis en informatie te voorzien. Daarvoor publiceert de uitgever informatie en kennis, waarvan wordt aangenomen, dat deze past in deze doelstelling. Deze kennis en informatie is meest afkomstig van zowel de uitgever als toeleveranciers in de sector.

Van iedere bijdrage stelt de redactie een bericht samen. Bezoekers die dan meer willen lezen, kunnen van Meer lezen naar de (kennis)bijdrage, die wordt gepubliceerd en 14 dagen na publicatie onbeperkt door alle geregistreerde bezoekers gelezen kan worden. Als in de loop van het komende voorjaar de login volledig is geïnstalleerd, zullen berichten na 14 dagen uitsluitend nog door abonnees gelezen kunnen worden.

Een aantal toeleverende bedrijven vindt het belangrijk om commercieel bij de publicatie van deze informatie of kennis aan te haken. Om dit te realiseren bestaat de mogelijkheid om voor een aantal soorten bijdragen een communicatie-abonnement af te sluiten.

Wat is een communicatie-abonnement?
Een communicatie-abonnement is de koppeling van een commerciële boodschap aan een publicatie. In een aantal gevallen bepaalt een communicatie-abonnement zelfs de publicatie. In alle gevallen maken communicatie-abonnementen het financieel mogelijk, dat de kennis en informatie op website van de Media Facilitair Journaal op brede schaal en kosteloos verspreid kan worden.

Een communicatie-abonnement sluit altijd aan bij een publicatie en is daarmee geen zelfstandige publicatie, zoals een banner, advertentie of advertorial. Al naar gelang de aard van de publicatie wordt een communicatie-abonnement verschillend ingevuld, zodat er meerdere soorten van bestaan. De prijs van €300,- voor een communicatie-abonnement is steeds hetzelfde.

Waaruit bestaat een communicatie-abonnement bij de Nieuwsberichten?
Een communicatie-abonnement bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Verlenging van de mogelijkheid om ook door niet-abonnees gelezen te worden, gedurende de looptijd van het abonnement van 3 maanden.
  • Opname van het bericht in een van de edities van het wekelijkse e-zine.
  • Opname in Voorafgaand in de rubriek Nieuwsberichten gedurende de looptijd van het abonnement.
  • Opname in het onderdeel Ook interessant, zowel op de website als in het e-zine, gedurende de looptijd van het abonnement.
  • De mogelijkheid van permanente plaatsing van een commerciële boodschap in de popup, die is gekoppeld aan de (kennis)bijdrage.


Welke soorten communicatie-abonnementen kent deze website?
Op de website van de Media Facilitair Journaal zijn de volgende communicatie-abonnementen beschikbaar of zijn in voorbereiding:

  • Aan de publicatie van ieder nieuwsbericht kan een communicatie-abonnement worden gekoppeld, waarmee de publicatie gedurende 3 maanden onbeperkt gelezen kan worden door zowel betalende als niet-betalende leesabonnees; het nieuwsbericht. met aangekoppelde bijdrage, wordt altijd opgenomen in zowel het wekelijkse e-zine als de rubriek Ook interessant op de website. Met deze laatste mogelijkheid verschijnt het bericht iedere werkdag een aantal keren op de website in de rubrieksaankondiging op de voorpagina en in de rubriek Ook interessant naast de bijdrage van andere nieuwberichten. Tenslotte mag de communicatie-abonnee vanaf het ingaan van het communicatie-abonnement gedurende één jaar een advertentie koppelen aan de achtergrondpagina van het nieuwbericht.
  • Voor Vergelijkingen, Met de groeten van, Leidraden en Deskundigheden zijn nog communicatie-abonnementen in voorbereiding. Zij volgen in de loop van 2021.


Hoe een communicatie-abonnement af te sluiten?
Een communicatie-abonnement kan afgesloten worden bij communicatie-adviseur rqjva.iq.ira@snpvyvgnvewbheanny.ay of de administratie erqnpgvrfrpergnevnng@snpvyvgnvewbheanny.ay.