Bedrijfsnieuws

Vitam wint jaarlijkse prijs van GfK

Facilitaire horecadienstverlener Vitam is door het GfK Formule Rapport Out of Home verkozen tot winnaar in de categorie At Work. De dienstverlener scoorde vooral hoog op de kernwaarden ‘gezond’ en ‘genieten’.

Vorige week werden de genomineerden voor de jaarlijkse prijs bekendgemaakt: Hutten, Albron en Vitam. Vitam werd voor de derde keer op rij genomineerd en werd dit jaar beloond met de overwinning. CEO Marlies Martens is verheugd met deze prijs: “Ik ben supertrots dat we deze prijs in ontvangst mogen nemen, zeker na afgelopen jaar. Hiervoor ben ik alle Vitammers, in het bijzonder op de locaties, erg dankbaar. Zij staan tenslotte elke dag klaar voor onze gasten en opdrachtgevers om hen te verrassen met lekker en gezond eten.”

Gasttevredenheid in beeld

In het online consumentenonderzoek wordt de gasttevredenheid van bijna zeventig formules in de Out Of Home-branche in beeld gebracht. GfK neemt als vertrekpunt voor dit onderzoek de 7 G’s: gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal. Uit het onderzoek blijkt dat de gasten gezond en genieten de belangrijkste aspecten vinden in de categorie At Work. Juist op die twee kernwaarden scoort Vitam het hoogst.

Bovendien presteert Vitam op alle G’s bovengemiddeld én verbetert zij zichzelf ten opzichte van 2020. Als organisatie met het hoogste overall rapportcijfer over de 7 G’s, ontvangt Vitam de beker en mag zij zich ‘Winnaar van het GfK Formule Rapport Out of Home’ binnen haar segment noemen.

Over Vitam

Als facilitair horecadienstverlener stelt Vitam genieten van goed en lekker eten centraal. De organisatie maakt in haar bedrijfsvoering weloverwogen keuzes die gebaseerd zijn op het uitgangspunt om duurzaam, verantwoord en met respect voor mens, dier en milieu te ondernemen. Voeding biedt volop mogelijkheden om een waardevolle bijdrage te leveren aan vitale mensen in een vitale wereld. In meer dan 250 restaurants binnen bedrijven, campussen, ziekenhuizen en horeca is het Vitam’s missie om mensen – met lekker eten en drinken – te verleiden tot een gezonde en verantwoorde levensstijl.

Meer informatie
Nieuwsbank banner