Banners

De banner met gegarandeerd resultaat

Op alle pagina’s van het platform van de Media Facilitair Journaal staan bovenaan in de balk digitale advertenties, banners, die zowel de bezoekers van de website als de lezers van de nieuwsbrieven, zowel meteen opvallen als doorverwijzen naar een door de adverteerder gewenste webpagina c.q. landingspagina.

Iedere banner is voorzien van een exclusieve deskundigheid die betrekking heeft op de banneraar. Deze deskundigheid leidt tot een verhoogde attentiewaarde en is ook in de rubriek Deskundigheden opgenomen. Langs deze plaatsingen komt de boodschap per maand tienduizenden professionele verantwoordelijken voor het facilitair management en gebouwbeheer onder ogen.

De banners van het Facilitair Journaal kenmerken zich door een hoge mate van aandacht. Gezien de tienduizenden paginaviews, die iedere maand van de website worden opgevraagd, komt iedere banner vele duizenden keren per maand onder de ogen van bezoekers van de website. Omdat zien nog geen aandacht is, voorzag de uitgever iedere banner van een digitale mogelijkheid, waarmee deze aandacht voor de banner gegarandeerd kan worden, voor zover de banner onvoldoende werfkracht van zichzelf zou hebben.

Met behulp van deze werving is de uitgever in staat om de aangeboden oplossing van banneraars beter onder de aandacht van de zoekende webbezoeker te brengen, als de banneraar meer in de aandacht van geïnteresseerde webbezoekers te brengen. Daarmee bedient de uitgever van de Media Facilitair Journaal zowel de webbezoekers als de banneraars beter.

Deze communicatieve werkwijze om de aandacht voor zijn banners op natuurlijke wijze te verhogen, stelt de uitgever in staat om een resultaatgarantie voor zijn banners af te geven. Wie meer wil weten over deze resultaatgarantie en/of de werkwijze van de uitgever kan het beste contact opnemen met communicatie-adviseur rqjva.iq.ira@ubyncerff.pbz.

Voor deze resultaatverplichting gebruikt de uitgever de advertorial in het wekelijkse e-zine. Deze redactionele advertorial maakt geen deel uit van het bannerabonnement. Om een redactionele advertorial te kunnen samenstellen, moeten banneraars het volgende aanleveren:

  • een losse foto/afbeelding zonder tekst (afmeting 1800x400px, minimaal 150 dpi), copyright vrij.
  • Voor als er een logo in wordt opgenomen, een logo los aangeleverd (.png of .eps bestand, als het een witte achtergrond is kan het ook een .jpg zijn).
  • Suggesties voor de redactioneel-commerciële boodschap, zoals koppen (max 50 tekens incl spaties) en teksten (max 250 tekens incl spaties).

Op basis van de aangeleverde componenten stellen de redactie en uitgever een advertorial samen om in het wekelijkse e-zine te publiceren. Uiteraard na instemming.