Agenda

Snel en effectief communiceren in noodsituaties

Maar wat als het nu tóch fout gaat?

Wie had het omvallen van de hijskraan bij Alphen aan den Rijn van tevoren bedacht? En hoe vaak horen we niet een nieuwsbericht over brand op een industrieterrein? Voor calamiteiten kies je niet, voor veiligheid wel!

Heb jij als facilitair manager een grote verantwoordelijkheid bij een calamiteit? En komen de volgende uitdagingen je bekend voor?

 Hoe heb ik inzicht in het aantal BHV-ers binnen de organisatie en hun aanwezigheid?

 Hoe zorg ik ervoor dat bij een calamiteit de juiste info zo snel als mogelijk bij de juiste mensen komt? 

 Welke protocol-stappen moet ik doorlopen bij een calamiteit(opschalen ja/nee)

 Hoe kan ik schade voorkomen en hiermee de kosten beperken in geval van een calamiteit?

Schrijf je dan in voor deze kennistafel!

Tijdens deze kennistafel bespreken we hoe je “in control” bent wanneer het tóch een keer fout gaat. De volgende oplossingen komen o.a. aan bod:

• BHV-oplossing: BHV app, monitoring alarmen, inzicht in aanwezigheid

• Bereikbaarheidsdienst: een uniek inbelnummer automatisch routeert naar de ingeroosterde medewerker

• Lone worker oplossing

• Koppeling met de brandmeldcentrale of gebouwbeheersysteem

Danny Pols, adviseur alarmering en noodcommunicatie

New Bridges/Nerve Centre

Deze kennistafel vindt plaats op 29 juni 2021 • 10:30 uur

Wilt u zich inschrijven klik dan hieronder op meer informatie

Meer informatie