Agenda

De leverancier als informatiebron en inkoop assistent

Met een jaarlijkse omzet van 74 miljard is de facilitaire wereld letterlijk één groot huishouding. Facilitaire diensten en producten worden ingekocht of aanbesteed. Vele bestekken en/of pakketten van eisen worden geschreven of samengesteld met het doel het beste product tegen een marktconforme prijs te kunnen verkrijgen.  Cat alogussen en folders worden bestudeerd, het internet wordt afgestruind om de meest actuele informatie te kunnen verkrijgen. 

Maar is deze informatie actueel? Welke ontwikkelingen zijn er, wat is the state of art? Vragen die vele facilitaire managers, medewerkers en inkopers zich dagelijks stellen. 

In deze workshop neem ik u mee in de wereld van de leveranciers. Het succes van organisaties is steeds meer afhankelijk van de samenwerking met leveranciers. Wat kunnen leveranciers bijdragen aan het inkoopproces?  Op welke wijze kan ik leveranciers laten samenwerken zodat U verzekerd bent van het beste product.  Organisaties richten zich niet langer alleen op het optimaliseren van de samenwerkingsrelatie met de leverancier en de achterliggende keten, maar ook op het vormgeven van duurzame en slimme netwerken waarin inkoper, leverancier, toeleveranciers, klanten, en andere stakeholders een rol vervullen. 

-Wat komt er in deze workshop aan de orde:

D.M.U.-processen

Samenwerken in de keten

Logistieke systemen ( track and trace)

ERP en MRP als hulpmiddel

Hoe houden we de regie?

Na afloop van de workshops krijgen alle deelnemers een hand-out van de presentatie en een certificaat van deelname uitgereikt.

Deze workshop vindt plaats op 13 oktober 2022

Wilt u zich inschrijven klik dan hieronder op meer informatie


Meer informatie