Advertenties

De hybride advertentie van het Facilitair Journaal

Digitale advertenties worden even snel opgemerkt als dat zij van het netvlies verdwijnen. Hun mogelijkheden zijn weliswaar onbeperkt van oplage, maar even beperkt in duurzaamheid. Gedrukte advertenties zijn in vergelijking daarmee weliswaar onuitwisbaar en laten een veel indringendere indruk achter op het netvlies, maar hun verspreidingsmogelijkheden zijn veel beperkter.

De hybride advertenties van het Facilitair Journaal verenigen beide voordelen. Met ingang van 1 april gaat de schriftelijke advertentie in het vaktijdschrift ook mee als digitale advertentie op de voorpagina van een dossier naar keuze. Afhankelijk van de grootte is dat voor een periode van 2 of 3 maanden.

Daarmee komen advertenties in het vaktijdschrift van het Facilitair Journaal op zes verschillende wijzen onder de aandacht van de lezers:

  1. Gedrukt in het schriftelijke vaktijdschrift Facilitair Journaal.
  2. Gedigitaliseerd in de rubriek tijdschriften van de website van de Media Facilitair Journaal.
  3. Via de digitale aankondiging bij verschijnen van iedere editie van het vaktijdschrift Facilitair Journaal.
  4. Digitaal via de voorpagina van een webdossier naar eigen keuze.
  5. Via het dossier-zine, dat twee keer per maand verschijnt.
  6. Als digitale advertentie gekoppeld aan een themakatern of cartoon.


In het schriftelijke en gedigitaliseerde vaktijdschrift Facilitair Journaal kan op een aantal manieren worden geadverteerd:

  • Op pagina 2 staat de tweewekelijkse cartoon van Bob. Met inachtneming van de artistieke vrijheid van de cartoonist kan het onderwerp door een adverteerder worden bepaald.
  • Op de achterpagina kan alleen worden geadverteerd met een 1/1 pagina, zonder toeslag.
  • Op iedere pagina kan worden geadverteerd met een 1/4, 1/2 of 1/1 pagina advertentie. Desgewenst kunnen deze advertenties gekoppeld worden aan een sector- of themakatern.